THE WINNER OF ROCK PAPER SCISSORS WINS A HOUSE!

Birt 8 des 2020
Áhorf 2 262 700
2 800

►WPADAJ NA SKLEP EKIPY ►► EKIPATONOSI.PL
►WPADAJ NA SKLEP EKIPY ►► EKIPATONOSI.PL

►►PRAWDZIWA HISTORIA EKIPY i szkolenie►► jakzostacnr1nayt.pl/
►►PRAWDZIWA HISTORIA EKIPY i szkolenie►► jakzostacnr1nayt.pl/
►►PRAWDZIWA HISTORIA EKIPY i szkolenie►► jakzostacnr1nayt.pl/




♦ NOWCIAX YT ► isdone.info/u/LRd.html...

♦ INSTAGRAM ► frizoluszek




♦♦ PRACUJ Z NAMI! ►
frizpraca@gmail.com



♦ WERONIKA YT ► isdone.info/u/tVy.html...
♦ TROMBA YT ► www.youtube.com/c/TrombaBomba
♦ MINI MAJK YT ► isdone.info/u/Tb6.html...
♦ MARTA YT ► isdone.info/u/6vR.html...
♦ POCZCIWY KRZYCHU YT ► isdone.info/u/lW-.html...
♦ MIXER YT ► isdone.info/u/c75.html...
♦ PATEC YT ► isdone.info/u/YsZ.html...
♦ MARCYSIA YT ► isdone.info/u/fjq.html...
♦ NOWCIAX YT ► isdone.info/u/LRd.html...
♦ EKIPA YT ► www.youtube.com/c/EKIPAYT



♦ WERONIKA INSTA ► wersow
♦ TROMBA INSTA ► trombabomba
♦ MINI MAJK INSTA ► _minimajk
♦ WUJEK ŁUKI INSTA ► wujekluki
♦ MIXER INSTA ► therealmixer
♦ KRZYCHU INSTA ► POCZCIWYKRZ...
♦ MARTA INSTA ► murcix
♦ KASIA INSTA ► fusialka
♦ PATEC INSTA ► patec_wariatec
♦ MARCYSIA INSTA ► ryskalamarc...
♦ NOWCIAX INSTA ► nowciax
♦ ŁAPKA INSTA ► kot_lapka
♦ PUSZEK INSTA ► puszekokrus...

Karol Friz Wiśniewski
Ummæli  
  • czesc siema

    czesc siema

    16 dögum síðan

    Friz

  • Justyna Rosiewicz

    Justyna Rosiewicz

    23 dögum síðan

    Mega

  • Justyna Rosiewicz

    Justyna Rosiewicz

    23 dögum síðan

    Ale macie zajebiste życie 😞😞😞

  • Young Dawid

    Young Dawid

    Mánuði síðan

    Cześć friz

  • FAZZI PL

    FAZZI PL

    Mánuði síðan

    2:21 kubanczyq nagrywał tam teledysk

  • Mati piesiulek I gry

    Mati piesiulek I gry

    Mánuði síðan

    Wspuł czyuje frizie i wersow i gratulacja za powrucenie siebie

  • Nikodem Bobak

    Nikodem Bobak

    2 mánuðum síðan

    Czy ty i werka jesteście razem

    • BaRt

      BaRt

      2 mánuðum síðan

      to ja friz pisze tylko z innego konta. Tak rozstałem sie z wersow ale nie mow nikomu

  • Angel

    Angel

    3 mánuðum síðan

    Ale super domek , o niczym innym nie marzę 😍

  • quant_

    quant_

    3 mánuðum síðan

    4:19 przecież 420 to są narkotyki xd, jak nie wieżycie to wpiszcie w internet 420

  • szymoniasty 09

    szymoniasty 09

    4 mánuðum síðan

    0:09

  • Szymon YT

    Szymon YT

    4 mánuðum síðan

    boze friz pozdro

  • patriqrm

    patriqrm

    4 mánuðum síðan

    tylko ja mam stresa jak sie lew zbliza? haha

  • Jan Wojtusiak

    Jan Wojtusiak

    5 mánuðum síðan

    Papier kamień nożyce odsłon co idzie oblicze żeby móc napluc ci w morde, nie no szkoda ze na covida to nie działa w sensie tego typu gry że musiałby uciekać gdyby przegrał 😂

  • zuzia

    zuzia

    5 mánuðum síðan

    KIEDY ONI ZERWALI CO XD SERIO CO JEST TO NAPRAWDE JUZ NIE SA RAZEM JA OGLADAM TO W 2021 XDD

  • basia102

    basia102

    5 mánuðum síðan

    6:54wera tak jak wczoraj wieczorem

  • Marta Bartłoszewska

    Marta Bartłoszewska

    5 mánuðum síðan

    Ekipa jest naj lepsza

  • Nikodem Blutko

    Nikodem Blutko

    5 mánuðum síðan

    Kocham ekipe

  • szymon najdek

    szymon najdek

    6 mánuðum síðan

    Serio zerwałes werką 😪😪

  • TheWAHA

    TheWAHA

    6 mánuðum síðan

    ale beka xd

  • Pieseł HQ

    Pieseł HQ

    6 mánuðum síðan

    0:8 i 0 10 XDDDDDDDDD

  • matt1691

    matt1691

    6 mánuðum síðan

    Sory że tak próżno ale chciałem podziękować bo trafiłem klawiaturę

  • derhi pl

    derhi pl

    7 mánuðum síðan

    Karol szacun! Ale jesteś z Werką ? Nie jestem na czasie

  • Hania

    Hania

    7 mánuðum síðan

    0:52 i ten piotrullo z tyłu

  • Mixuuś

    Mixuuś

    7 mánuðum síðan

    poda ktods nutke 12:12??

  • kinga płotek

    kinga płotek

    7 mánuðum síðan

    10:35 płakałam razem. Z karolem😔

  • Kepe

    Kepe

    8 mánuðum síðan

    normalni youtuberzy: okej to dzis giveway na 50psc
    friz: okej to dzisiaj giveway na DOM

    • Anita Rumo

      Anita Rumo

      5 mánuðum síðan

      WATCH MORE VIDEO F.U.L.L H.D 💓 CLICK HERE : livegirls19. com !💖🖤❤️今後は気をライブ配信の再編ありがとうです!この日のライブ配信は、かならりやばかったですね!1万人を超える人が見ていたもん(笑)やっぱり人参最高!まさかのカメラ切り忘れでやら1かしたのもドキドキでした,. 💖🖤在整個人類歷史上,強者,富人和具有狡猾特質的人捕食部落,氏族,城鎮,城市和鄉村中的弱者,無`'守和貧窮成員。然而,人類的生存意願迫使那些被拒絕,被剝奪或摧毀的基本需求的人們找到了一種生活方式,並繼續將其DNA融入不斷發展的人類社會。. 說到食物,不要以為那些被拒絕的人只吃垃圾。相反,他們學會了在被忽視的肉類和蔬菜中尋找營養。他們學會了清潔,切塊,調味和慢燉慢燉的野菜和肉類,在食品市場上被忽略的部分家用蔬菜和肉類,並且學會了使用芳香的木煙(如山核桃,山核桃和豆科灌木 來調味g食物煮的時候1&!/ 1618747589

  • Paweł Kaim

    Paweł Kaim

    8 mánuðum síðan

    JA PIERDOLE ALE KURWA STINKYCHEESE

  • spocony kajtuś

    spocony kajtuś

    8 mánuðum síðan

    Kiedyś kanał dla młodszych teraz dla starszych bo bardzo dużo pszeklinają

  • Agro Matt

    Agro Matt

    8 mánuðum síðan

    Japi*rdole... do czego to doszło...
    Ludzie by mieli płacić 1000 zł za jakiś "poradnik" oraz historię jakiejś obcej osoby?

  • Kapi ekipa tk

    Kapi ekipa tk

    8 mánuðum síðan

    Jak friz płacze to ja też 😢😢😢

  • Duduś

    Duduś

    8 mánuðum síðan

    Brzydko chyba

  • gril krokiety

    gril krokiety

    8 mánuðum síðan

    XD

  • Xdkbkdj Wyhylyly

    Xdkbkdj Wyhylyly

    8 mánuðum síðan

    420 to nie przypadek

  • Gadzbeer

    Gadzbeer

    8 mánuðum síðan

    fritz

  • kuba mrowca

    kuba mrowca

    8 mánuðum síðan

    mateusz z gór to ja brat dominika mrowca z kokoszkowy

  • egon446

    egon446

    8 mánuðum síðan

    Zdecydowanie cała Twoja wiedza to opowiadanie o tym co zrobiłeś w swoim życiu z YT? Słyszałem, że za 1K zł to tam wartości merytorycznej nie ma w ogóle więc mega słabioza.

  • Król Prestiżu

    Król Prestiżu

    8 mánuðum síðan

    Xdxdxdxdxdxdxd

  • Najlepsze Koleżanki

    Najlepsze Koleżanki

    8 mánuðum síðan

    Hej mógł byś mi odpisać na mesie

  • ProdogplYT

    ProdogplYT

    8 mánuðum síðan

    Co za chujowy kanał pod wyswietlenia

  • Oliwier Wronka

    Oliwier Wronka

    8 mánuðum síðan

    Uuuuuuła

  • Marcin Najman

    Marcin Najman

    8 mánuðum síðan

    Kurde gdybym wygral dom to bym mial dom a tak mam piwnice

  • Bartek Kwasiborski

    Bartek Kwasiborski

    8 mánuðum síðan

    12:44 MINI MAJK TO BRZDĄC!!!!!!

  • wiola michalska

    wiola michalska

    8 mánuðum síðan

    Czemu Ekipatonosi jest nie czynne

  • ddamianooo

    ddamianooo

    8 mánuðum síðan

    prawie 1000 zł za książkę? powaliło

  • Memeholic

    Memeholic

    8 mánuðum síðan

    kto ogląda w 2k21? 🙋🙋🙋

    ps. jak też nagrywacie na yt obczajcie stronke socialblade .pl można kupić realne suby i sie szybko wybić
    pozdro

    • Vellaichamy kottain Vellaichamy kottain

      Vellaichamy kottain Vellaichamy kottain

      5 mánuðum síðan

      B.e.S.T f'u"l'l D.a.T.i.n.G h.o.T G.i.r.L's -L-o-V-e-S-e-X---❤️😘 ..👍 Clickhere : livegirls19. com !💖🖤❤️今後は気をライブ配信の再編ありがとうです!この日のライブ配信は、かならりやばかったですね!1万人を超える人が見ていたもん(笑)やっぱり人参最高!まさかのカメラ切り忘れでやら1かしたのもドキドキでした,. 💖🖤在整個人類歷史上,強者,富人和具有狡猾特質的人捕食部落,氏族,城鎮,城市和鄉村中的弱者,無`'守和貧窮成員。然而,人類的生存意願迫使那些被拒絕,被剝奪或摧毀的基本需求的人們找到了一種生活方式,並繼續將其DNA融入不斷發展的人類社會。. 說到食物,不要以為那些被拒絕的人只吃垃圾。相反,他們學會了在被忽視的肉類和蔬菜中尋找營養。他們學會了清潔,切塊,調味和慢燉慢燉的野菜和肉類,在食品市場上被忽略的部分家用蔬菜和肉類,並且學會了使用芳香的木煙(如山核桃,山核桃和豆科灌木 來調味g食物煮的時候1 1618800378

  • Weronika Dyśko

    Weronika Dyśko

    8 mánuðum síðan

    Ja do takiego rodea jestem przyzwyczajona bo mam końa kutry nie jest osfojony i raz Tak spadłam że cały nos miałam spuchnienty

  • Gronek31

    Gronek31

    8 mánuðum síðan

    Zerwanie czy raczej "We Were On A Break" w stylu Rossa i Rachel...w ogóle nie zauważyłem na żadnym filmie z USA czy z IG aby coś się między wami tam zadziało, więc ciekawe...

  • SZYBRA

    SZYBRA

    8 mánuðum síðan

    Hej Pomożecie mi dobić 100 Subskrybcji?⚡ To nic was nie kosztuje, a sprawi mi to bardzo dużo radości Z góry dzięki

  • Onione

    Onione

    8 mánuðum síðan

    Kto chce wygrać 10k klika suba

  • kyre

    kyre

    8 mánuðum síðan

    Cześć wiem że ciężko jest się wybić na yt też mam z tym problem ale jeśli dasz mi jednego suba ja dam ci duzo więcej w 72 h nie kłamie

  • kyre

    kyre

    8 mánuðum síðan

    Cześć wiem że ciężko jest się wybić na yt też mam z tym problem ale jeśli dasz mi jednego suba ja dam ci duzo więcej w 72 h nie kłamie

  • kyre

    kyre

    8 mánuðum síðan

    Cześć wiem że ciężko jest się wybić na yt też mam z tym problem ale jeśli dasz mi jednego suba ja dam ci duzo więcej w 72 h nie kłamie

  • kyre

    kyre

    8 mánuðum síðan

    Cześć wiem że ciężko jest się wybić na yt też mam z tym problem ale jeśli dasz mi jednego suba ja dam ci duzo więcej w 72 h nie kłamie

  • iga Kocham konie jeżdżę na moim koniku

    iga Kocham konie jeżdżę na moim koniku

    8 mánuðum síðan

    Cześć jestem Nadia lubię wasze odcinki a najbardziej z waszej drużyny mi się podoba Wera i Karol Karol

  • Ffdsk Fgehedh

    Ffdsk Fgehedh

    8 mánuðum síðan

    Noooooooooo

  • Macrew

    Macrew

    8 mánuðum síðan

    Proszę pomóżcie założyłem się z ziomkiem że do końca stycznia wbije 250 subów dzięki!

  • Shadoyin

    Shadoyin

    8 mánuðum síðan

    A ta woda była zimna czy za gorąca że majk się srał na początku

  • Wojtek Cz.

    Wojtek Cz.

    8 mánuðum síðan

    friz zzoba dawida czeha tam było że mini majk jest opentany i ma dziwnątwarz

  • Łucja

    Łucja

    8 mánuðum síðan

    Zastanawiam się skąd to ma tyle wyświetleń xd

  • Kuzio Jakub

    Kuzio Jakub

    8 mánuðum síðan

    mam waszą książke i jest super

  • Julka Pałka

    Julka Pałka

    8 mánuðum síðan

    Zerwaliście???? 😭😭😭😭😭😭

  • Lena Orkisz

    Lena Orkisz

    8 mánuðum síðan

    Nie podobało mi sie

  • Aleksandra Lus

    Aleksandra Lus

    8 mánuðum síðan

    Ale ty i Wera już jesteście razem?

  • Maja Michalska

    Maja Michalska

    8 mánuðum síðan

    Mam pytanie na które chciałam bym wiedzieć o tym. Czy ty i Weronika macie zamiar do siebie wróćić? Plis odpowiedź na to pytanie bo mnie zalewają łzy w oczach. A mam tylko to jedno pytanie.

  • Martyna Bartkowiak

    Martyna Bartkowiak

    8 mánuðum síðan

    XD

  • ESQKI

    ESQKI

    8 mánuðum síðan

    nie wiem czemu ale ana 10:41 zaczołem się śmiać

    • ESQKI

      ESQKI

      8 mánuðum síðan

      @Draco_Malfoy • 70 years ago może bezduszność i śwadomość tego że wersow była bez duszną kurwą i nadal jest

    • Draco_Malfoy • 70 years ago

      Draco_Malfoy • 70 years ago

      8 mánuðum síðan

      Why?

  • Krax

    Krax

    8 mánuðum síðan

    Ktos wysls link jak to rodeo sie nazywa proszeeeeee

  • Black Marshmellow

    Black Marshmellow

    8 mánuðum síðan

    Czy mógłbyś wypromować mój kanał Dżonsina YT na swoim filmie ???

    • Weronika Witczuk

      Weronika Witczuk

      8 mánuðum síðan

      nie licz na to, zbieraj hajs moze spojrzy na ciebie łaskawym okiem

  • Magdalena Jędrzejewska

    Magdalena Jędrzejewska

    8 mánuðum síðan

    Ej bo nie zrozumiałam Friz jest z wersow czy nie

  • Zuza Świerk

    Zuza Świerk

    8 mánuðum síðan

    Wszytko fajnie ale mogli to zrobić tańsze typu 400 albo coś A ile nie 1 tyś

  • Nie klikaj na Avatar

    Nie klikaj na Avatar

    8 mánuðum síðan

    Proszę nie patrzeć na nazwe kanału 😝🤪

  • bejZ

    bejZ

    8 mánuðum síðan

    wolałbym 10k niż dom xD

  • pawel bucholc

    pawel bucholc

    8 mánuðum síðan

    Xd

  • krasiuhere

    krasiuhere

    8 mánuðum síðan

    10 - 15 yo SIE ZESRAŁO W KOMENTARZACH XDDDDDDD
    Coś wam nie pasuje to wypierdalać, jego sprawa czemu nie pokazywał tego, a content jak najbardziej na plus!

  • Kamil gie

    Kamil gie

    8 mánuðum síðan

    Jaką używasz kamere

  • south side

    south side

    8 mánuðum síðan

    czemu oszukales markrasta na klatce

  • Huber Giętka

    Huber Giętka

    8 mánuðum síðan

    Dajcie suba na kanale szw_2009 Plis

  • Adam _cegiełka

    Adam _cegiełka

    8 mánuðum síðan

    Lepiej by było jakby zrobili poradnik razem z historią tak jak jest normalnie ale do tego dla tych co chcą tylko historie to zrobić też osobno i dać taniej cene wtedy.

  • Aga Sagan

    Aga Sagan

    8 mánuðum síðan

    Friz lubię cię

  • Anx 333

    Anx 333

    8 mánuðum síðan

    ej karol ty dalej jestes z werą?

  • Mägda Lägda

    Mägda Lägda

    8 mánuðum síðan

    Wtf czemu to kosztuje tysiac zlotych

  • Łukasz Lipiński

    Łukasz Lipiński

    8 mánuðum síðan

    No chyna cie pijebał oto kosztuje 999zł

  • Shuriken 420 TV

    Shuriken 420 TV

    8 mánuðum síðan

    Ale Zarąbiste :DDDD

  • fizowaty

    fizowaty

    8 mánuðum síðan

    400 ZŁ ZA JAMIŚ KURS XDDDDD CHYBA WAS POJEBAŁO NIEKTÓRZY TYLE NIE MAJĄ ŻEBY COŚ TAKIEGO KUPIĆ

  • świat ali

    świat ali

    8 mánuðum síðan

    Podziw

  • Małgosia Woźniak

    Małgosia Woźniak

    8 mánuðum síðan

    11:30 Kasia Dowbor i ekipa remontowa

    • Dailyn Belardo

      Dailyn Belardo

      5 mánuðum síðan

      ➡️ livegirls19. com ⤵️ B.e.S.T f'u"l'l D.a.T.i.n.G h.o.T G.i.r.L's -L-o-V-e-S-e-X---❤️😘 ..👍 !💖🖤❤️今後は気をライブ配信の再編ありがとうです!この日のライブ配信は、かならりやばかったですね!1万人を超える人が見ていたもん(笑)やっぱり人参最高!まさかのカメラ切り忘れでやら1かしたのもドキドキでした,. 💖🖤在整個人類歷史上,強者,富人和具有狡猾特質的人捕食部落,氏族,城鎮,城市和鄉村中的弱者,無`'守和貧窮成員。然而,人類的生存意願迫使那些被拒絕,被剝奪或摧毀的基本需求的人們找到了一種生活方式,並繼續將其DNA融入不斷發展的人類社會。. 說到食物,不要以為那些被拒絕的人只吃垃圾。相反,他們學會了在被忽視的肉類和蔬菜中尋找營養。他們學會了清潔,切塊,調味和慢燉慢燉的野菜和肉類,在食品市場上被忽略的部分家用蔬菜和肉類,並且學會了使用芳香的木煙(如山核桃,山核桃和豆科灌木 來調味g食物煮的時候 1618745615

    • Daniel Burzynski

      Daniel Burzynski

      5 mánuðum síðan

      😡😠😠😠😠😠😠😤😤

    • Ola Albin

      Ola Albin

      8 mánuðum síðan

      Ej co jest😂😂😂😂😂

    • Draco_Malfoy • 70 years ago

      Draco_Malfoy • 70 years ago

      8 mánuðum síðan

      Spadłam z krzesła

  • Maja Wyłupek

    Maja Wyłupek

    8 mánuðum síðan

    Kamil ln trawel oglondam go jest super uwielbiam

  • Jakub Solecki

    Jakub Solecki

    8 mánuðum síðan

    Ale jestes zjebem

  • Piotr Kamiński

    Piotr Kamiński

    8 mánuðum síðan

    Smuteczek i serce w komentarzu dla ekipy

  • E A

    E A

    8 mánuðum síðan

    Mają rozmach skurwysyny

  • Kiratiyu

    Kiratiyu

    8 mánuðum síðan

    Dej no skina frizoluszku¨
    ^^trade w info^^

  • BURZA

    BURZA

    8 mánuðum síðan

    Kto lubi Friza 👍

  • ø Bear ø

    ø Bear ø

    8 mánuðum síðan

    Widziałam prawdziwą historię ekipy. Trzymajcie się dobrze , życzę wesołych świąt 😊

    • ø Bear ø

      ø Bear ø

      8 mánuðum síðan

      @Kapiertg pomogę ci 😊

  • Karol Karuszo

    Karol Karuszo

    8 mánuðum síðan

    Płacze na zawolanie

  • Jan Boda

    Jan Boda

    8 mánuðum síðan

    wesołych świąt

  • DJ Niqidin

    DJ Niqidin

    8 mánuðum síðan

    widziałem auto Wersow w Galerii Krakowskiej
    To Był Mercedes cały obklejony obrazkami Friza i Chmurki
    a Rejestracja to KR3 SOWA z tego co pamiętam
    Razem z siostrą poszliśmy na poszukiwania Friza ale nigdzie nie znaleźliśmy cię
    Więc droga Wersow.Jeśli to był twoj samochód to wiesz co masz zrobić,tak?

  • KACUŚ 67

    KACUŚ 67

    8 mánuðum síðan

    Friz nagrywaj odcinki przynajmniej co tydzień bo nudy bardzo a pewnie wiele osób tego chce kto jest za tym żeby friz nagrywał odcinki co tydzień

  • sundy

    sundy

    8 mánuðum síðan

    Wesołych świąt

  • Maja Kucharczyk

    Maja Kucharczyk

    8 mánuðum síðan

    dlaczego zerwałeś z wersow

  • xSzkodnikq

    xSzkodnikq

    8 mánuðum síðan

    Friz nagrywaj Więcej filmików.
    Kto tak uważa daje like.