I BOUGHT A HOUSE TO GIVE IT TO YOU!

Birt 31 okt 2020
Áhorf 2 531 610
2 600

►Serwis Cashback Letyshops ► letyshops.app.link/friz2
►Wtyczka do przeglądarki ► bit.ly/31Qy6xn
► SKLEP EKIPY ►► EKIPATONOSI.PL
► REGULAMIN KONKURSU ►► ekipatonosi.pl/strona/regulam...

► Ziomal od charakteryzacji: dinosfx

♦ INSTAGRAM ► frizoluszek




♦♦ PRACUJ Z NAMI! ►
frizpraca@gmail.com



♦ WERONIKA YT ► isdone.info/u/tVy.html...
♦ TROMBA YT ► www.youtube.com/c/TrombaBomba
♦ MINI MAJK YT ► isdone.info/u/Tb6.html...
♦ MARTA YT ► isdone.info/u/6vR.html...
♦ POCZCIWY KRZYCHU YT ► isdone.info/u/lW-.html...
♦ MIXER YT ► isdone.info/u/c75.html...
♦ PATEC YT ► isdone.info/u/YsZ.html...
♦ MARCYSIA YT ► isdone.info/u/fjq.html...
♦ NOWCIAX YT ► isdone.info/u/LRd.html...
♦ EKIPA YT ► www.youtube.com/c/EKIPAYT



♦ WERONIKA INSTA ► wersow
♦ TROMBA INSTA ► trombabomba
♦ MINI MAJK INSTA ► _minimajk
♦ WUJEK ŁUKI INSTA ► wujekluki
♦ MIXER INSTA ► therealmixer
♦ KRZYCHU INSTA ► POCZCIWYKRZ...
♦ MARTA INSTA ► murcix
♦ KASIA INSTA ► fusialka
♦ PATEC INSTA ► patec_wariatec
♦ MARCYSIA INSTA ► ryskalamarc...
♦ NOWCIAX INSTA ► nowciax
♦ ŁAPKA INSTA ► kot_lapka
♦ PUSZEK INSTA ► puszekokrus...

Karol Friz Wiśniewski
Ummæli  
  • kacper ocimek

    kacper ocimek

    13 dögum síðan

    Nr.beast to ty? Xdd

  • czesc siema

    czesc siema

    16 dögum síðan

    Friz

  • Wojtek111

    Wojtek111

    Mánuði síðan

    10:03

  • Rowerek89

    Rowerek89

    Mánuði síðan

    Kto zauważył jak tromba chowa żołądkową daje łapke pod tym kom. Jak oś to 11: 25 minuta

  • Julia 123

    Julia 123

    Mánuði síðan

    1:15

  • swiat gier

    swiat gier

    Mánuði síðan

    Ehhh chciałbym dom własny ale ponad 250tys kostuje a jestem bez mieszkania i bieda jak czałym życiu mojim😞

    • 𝓑𝓾𝓽𝓽𝓮𝓻𝓯𝓵𝓲𝓮𝓼

      𝓑𝓾𝓽𝓽𝓮𝓻𝓯𝓵𝓲𝓮𝓼

      22 dögum síðan

      To sobie kup, a tak przy okazji dom kosztuje 500k- 1 mln zł ;)

  • OSKAREQ YOUTUBE

    OSKAREQ YOUTUBE

    Mánuði síðan

    6:56

  • Zosia Z.

    Zosia Z.

    3 mánuðum síðan

    Kasia się chyba najmniej przestraszyła

  • Fooxq

    Fooxq

    3 mánuðum síðan

    10:03

  • Mixa _

    Mixa _

    3 mánuðum síðan

    Kto pytał?

  • Anna Krawczyk

    Anna Krawczyk

    3 mánuðum síðan

    1:07 XDDDDDDD

  • Molksontv

    Molksontv

    3 mánuðum síðan

    Kto to ogląda 1 czerwca w dzień dziecka?

  • Aaa Aaa

    Aaa Aaa

    3 mánuðum síðan

    Kiedyś miałem celem 24 godziny cały dzień w piżamie w góry i jestem chory

  • stasiek wielanek

    stasiek wielanek

    3 mánuðum síðan

    Friz Janików 26 400 Janików a co daj na odcinek

    • stasiek wielanek

      stasiek wielanek

      3 mánuðum síðan

      Moje odc

    • stasiek wielanek

      stasiek wielanek

      3 mánuðum síðan

      SM na twoje konto i to jest odcinek ..nic pozdrowienia

  • Krul Kefir

    Krul Kefir

    4 mánuðum síðan

    Gdzie mieszkacie teraz nadal w Krakowie Kraków kazak

  • Pariż Platynowski

    Pariż Platynowski

    4 mánuðum síðan

    kurde xd se teraz uświadomiłem że ten co deske wygrał to od tygodnia znajomymi jesteśmy xddd

  • Wiktor 980

    Wiktor 980

    4 mánuðum síðan

    Jak się nazywa gierka z 8:00??

  • Piotrek Cz

    Piotrek Cz

    4 mánuðum síðan

    Podróżna
    od 10 minuty💪❤

  • szach mat

    szach mat

    4 mánuðum síðan

    Ale kopia ooooo od nr beast 😐😖🤮🤮

  • Oliver Basista

    Oliver Basista

    5 mánuðum síðan

    Kupiłem

  • Kacpergdryg

    Kacpergdryg

    5 mánuðum síðan

    1:18 f dał telefonu

  • Koxu

    Koxu

    5 mánuðum síðan

    Ekhem i jak Patecki zrobiłeś kickflipa? XDDDD

  • Kami - Brawl Stars

    Kami - Brawl Stars

    5 mánuðum síðan

    Dasz mi 1000000zł

  • Heszkere

    Heszkere

    6 mánuðum síðan

    11:23 "jak się nie nauczę flipa do końca roku to golę głowę na łyso" ~ Patec
    Jest 19 marzec i nie widziałem pateca łysego 🤔

  • Wiktoria

    Wiktoria

    6 mánuðum síðan

    1:20 😂😂😂

  • Wiktoria

    Wiktoria

    6 mánuðum síðan

    1:01 o nie 😂😂😂

  • Mateusz Karp

    Mateusz Karp

    6 mánuðum síðan

    Nie masz psychy mi kupić domu essasito

  • Mateusz Karp

    Mateusz Karp

    6 mánuðum síðan

    Daj dom es

    • Kacper Węglarz

      Kacper Węglarz

      5 mánuðum síðan

      Jakim jesteś kidem wiesz xD wiesz co znaczy es? kidzie

  • Tomasz Czupryna

    Tomasz Czupryna

    6 mánuðum síðan

    brawo trąba

  • Domi nik

    Domi nik

    6 mánuðum síðan

    Kto z 3 sezonu ekipy

  • Patryk Miksa

    Patryk Miksa

    6 mánuðum síðan

    10:03

  • Bartek Kosciewicz

    Bartek Kosciewicz

    6 mánuðum síðan

    Please Szukaj w lesie czy lubię mogę poznać swoją dziewczynę Olek teraz na gra w Minecrafta co ty coś Nagraj odcinek z Minecraftem gdzie ty

  • brunon maj

    brunon maj

    6 mánuðum síðan

    XD

  • $zymon

    $zymon

    6 mánuðum síðan

    Friz za dwa lata : Papier Kamień Nożyce o bycie prezydentem Polski

    • BURUGULA BHARATH

      BURUGULA BHARATH

      5 mánuðum síðan

      💋Best adult contact site💘👇 Click Here 》》 livegirls19. com 《《 Leurs états de santé respectifs les empêchent de s'approcher trop près l'un de l'autre. 在整個人類歷史上,強者, 富人和具有狡猾特質的人捕食部落,氏族,城鎮,城市~sae和鄉村中的弱者,無力防守和貧窮成員。 然而,人類的生存意願迫使那些被拒絕,被剝奪或摧毀的基本需求的人們找到了一種生活方式,並繼續將其𝔻𝕅𝔸融入不斷發展的人類社會。 說到食物,不要以為那些被拒絕的人只吃垃圾。相反,他們學會了在被忽視的肉類和蔬菜中尋找營養。 他們學會了清潔,切塊,調味和慢燉慢燉的野菜和肉類,在食品市場上被忽略的部分家用蔬菜和肉類,並且學會了使用芳香的木煙(如山核桃,山核桃和豆科灌木)來調味食物煮的時候 1618767939

    • Dany Unyil

      Dany Unyil

      5 mánuðum síðan

      𝐂𝐥𝐢𝐜𝐤 𝐇𝐞𝐫𝐞 ➜ livegirls19. com 》》 𝙊𝙣𝙡𝙮 𝘼𝙙𝙪𝙡𝙩 《《 在整個人類歷史上,強者,富人和具有狡猾特質的人捕食部落,氏族,城鎮,城市和鄉村中的弱者,無`'守和貧窮成員。然而,人類的生存意願迫使那些被拒絕,被剝奪或摧毀的基本需求的人們找到了一種生活方式,並繼續將其DNA融入不斷發展的人類社會。 說到食物,不要以為那些被拒絕的人只吃垃圾。相反,他們學會了在被忽視的肉類和蔬菜中尋找營養。他們學會了清潔,切塊,調味和慢燉慢燉的野菜和肉類,在食品市場上被忽略的部分家用蔬菜和肉類,並且學會了使用芳香的木煙(如山核桃,山核桃和豆科灌木 來調味食物煮的時候%^%^ 1618759625

  • Laman

    Laman

    7 mánuðum síðan

    Jaka to gra z 8:00 ?

  • young son

    young son

    7 mánuðum síðan

    Ja chce dom XD

    • Kacper Węglarz

      Kacper Węglarz

      5 mánuðum síðan

      to się spóżniłeś

  • Pabllo one

    Pabllo one

    7 mánuðum síðan

    Chciałem powiedzieć że Karol twoje filmiki nie mają sensu od kiedy zaczął się sezon 2 i teraz oglądam tylko twoje stare odcinki a pisze to pod tym bo to jest jeden z nowszych więc mam nadzieję że to przeczytasz proszę wrzućcie do poprzedniego domu ekipy 🥺🥺

  • Bez Nazwy

    Bez Nazwy

    7 mánuðum síðan

    Z TEGO DOMKU NAJBARDZIEJ, PODOBA MI SIĘ KUCHNIA. NIE WIEM CZEMU, RACZEJ Z WYGLĄDU

  • GraceXBBG

    GraceXBBG

    7 mánuðum síðan

    10:03

  • Kubxon337 337

    Kubxon337 337

    7 mánuðum síðan

    1:15 jaki dobry dźwięk lol

  • Marcel Chmielewski

    Marcel Chmielewski

    7 mánuðum síðan

    Czy tylko mi jest szkoda Marty ?

    • Kacper Węglarz

      Kacper Węglarz

      5 mánuðum síðan

      @Marcel Chmielewski nie

    • Marcel Chmielewski

      Marcel Chmielewski

      7 mánuðum síðan

      jak została przestraszona

  • Paula RW

    Paula RW

    7 mánuðum síðan

    Karol uwielbiam Cię!

  • Patryk Dziuba

    Patryk Dziuba

    8 mánuðum síðan

    Fcale nie ustawione

  • Drwal

    Drwal

    8 mánuðum síðan

    Ćwierć banki wydał a zarobi że 2,5 banki ze sklepu reklam na kanale

  • Tomek K

    Tomek K

    8 mánuðum síðan

    Kupil dom za jakieś dwa kafle to nic

  • Karo Karolka

    Karo Karolka

    8 mánuðum síðan

    Karol: No to teraz o letyshops.
    Ja: Okej no to przewijanko.

  • Haw3 -爆-

    Haw3 -爆-

    8 mánuðum síðan

    jaka piosenka 11:35

  • Najlepsze Koleżanki

    Najlepsze Koleżanki

    8 mánuðum síðan

    Hej mógł byś mi odpisać na mesie

    • Kacper Węglarz

      Kacper Węglarz

      5 mánuðum síðan

      to jest youtuber nie zajmuje się jakimiś kidami

  • Marta Rozpara

    Marta Rozpara

    8 mánuðum síðan

    HejA gdzie mieskaczie. . Warszawie c krakowie

    • Kacper Węglarz

      Kacper Węglarz

      5 mánuðum síðan

      W Krakowie mieszkają o tym nie wiesz? Widać że nowa jesteś A i jak coś to Kraków z dużej ;)

  • Hvbci0

    Hvbci0

    8 mánuðum síðan

    5:02 wie ktoś co to za nuta?

  • kurcze burcze

    kurcze burcze

    8 mánuðum síðan

    10:03

  • kurcze burcze

    kurcze burcze

    8 mánuðum síðan

    10:23

  • kurcze burcze

    kurcze burcze

    8 mánuðum síðan

    10.23

  • Julia Cieślik

    Julia Cieślik

    8 mánuðum síðan

    Jezu jak są straszne momenty. To jestem wystraszona

  • Anastazja Teodorczuk

    Anastazja Teodorczuk

    8 mánuðum síðan

    ej ten dom nie ma wany lub prysznica jak ma się myci

  • Naomi Williams

    Naomi Williams

    8 mánuðum síðan

    XD LOL

  • Paweł Bukartyk

    Paweł Bukartyk

    8 mánuðum síðan

    Reakcje Marty są zazwyczaj bezcenne

  • TEAM 6

    TEAM 6

    8 mánuðum síðan

    flis jestes k

    vaegl;fby ao'cbu

  • Kiratiyu

    Kiratiyu

    8 mánuðum síðan

    Dej no skina frizoluszku¨
    ^^trade w info^^

  • Wiktor Skrabaka

    Wiktor Skrabaka

    8 mánuðum síðan

    Xd

  • Ewa Dopierała

    Ewa Dopierała

    9 mánuðum síðan

    JjsmkrmmfmtkkdnjlpAmlka🌺🚷🚭🚭🚭🚭🚭🚭🚭🚭🚭🚭🚭🚭🚭🚭🚭🚭🚭🚭🚭🔞🔞🔞🔕📵📵📵📵📵📵📵🚱🚱🚱🚱🚱🚱🚱🚯🚯🚯🚯🚯🚯🚷🚷🚷

  • Alan Kowalski

    Alan Kowalski

    9 mánuðum síðan

    prawde mówiąc 99% widzów friza to dzieci które nie mogą mieć jeszcze własnego domu

    • Alan Kowalski

      Alan Kowalski

      8 mánuðum síðan

      @Kapiertg mam to w piździe

  • Lancii_19

    Lancii_19

    9 mánuðum síðan

    Za mało dajesz odcinków

  • Kacper pro 123

    Kacper pro 123

    9 mánuðum síðan

    11:36 mówi o domu

    • Kacper pro 123

      Kacper pro 123

      8 mánuðum síðan

      I dam suba za suba kanał hacker240

    • Kacper pro 123

      Kacper pro 123

      8 mánuðum síðan

      Fajnie

  • xBLENDER 0_0

    xBLENDER 0_0

    9 mánuðum síðan

    Ty nie masz na co kasy wydawać ?

  • fan łks-u łódż

    fan łks-u łódż

    9 mánuðum síðan

    Mixer to powalony człowiek szacun karol że znim wytrzymałeś tyle lat pozdro karol trzymaj się😉

  • Marcela

    Marcela

    9 mánuðum síðan

    Zapraszam na mój skromny kanał 🥺

  • FILIP games

    FILIP games

    9 mánuðum síðan

    Mam książkę ekipy! 😁Polecam do kupienia jest bardzo super! Dziękuję ekipa za książkę! NAJ LEPSZY YOUTUBER FRIZ POTEM TROMBA I WERSOW MOJA PIERWSZA NAJLEPSZA TRÓJKA POTEM MINI MAJK I PATEC THE BEST 😘😘😊👍👍👍👍😊😊😊

  • Ises

    Ises

    9 mánuðum síðan

    Fajny odcinek

  • Zosia P.

    Zosia P.

    9 mánuðum síðan

    Co z kameleonem?

  • oliwix88

    oliwix88

    9 mánuðum síðan

    Jeszcze nigdy nie oglądałam takich fajnych filmów zawsze jak oglądam to tylko oglądam wasz kanał

  • Adrian julian

    Adrian julian

    9 mánuðum síðan

    Zarombisty film

  • Elzbieta Krzewinska

    Elzbieta Krzewinska

    9 mánuðum síðan

    Tak to

  • dadido

    dadido

    9 mánuðum síðan

    prosze poda mi ktos nazwe piosenki od 12:13 bo naprawde mi sie podoba

  • Aneta Szot

    Aneta Szot

    9 mánuðum síðan

    4

  • Aneta Szot

    Aneta Szot

    9 mánuðum síðan

    Xd

  • 𝓩𝓪𝓫𝓰𝓪

    𝓩𝓪𝓫𝓰𝓪

    9 mánuðum síðan

    3:42 spójrzcie na Marte XD

    • Karol "friz" floryda

      Karol "friz" floryda

      4 mánuðum síðan

      @Kapiertg i co w związku z tym?

  • Amelia Puszczykowska

    Amelia Puszczykowska

    9 mánuðum síðan

    Co to za gra w którą grali 8:00

  • HubertPL888

    HubertPL888

    9 mánuðum síðan

    10:08 znam typa

    • HubertPL888

      HubertPL888

      8 mánuðum síðan

      Lub filmy wstawiaj, a nie sie reklamujesz

    • Bagieta

      Bagieta

      9 mánuðum síðan

      tak

  • Kacper Maniura

    Kacper Maniura

    9 mánuðum síðan

    Jak się dowiedziałem że kończą z daily to się popłakałem

  • sebastianek

    sebastianek

    9 mánuðum síðan

    Co to za randomowi ludzie w tle

  • Dorotka

    Dorotka

    9 mánuðum síðan

    I uprzedzam wszystkich hejterow nie mam "bólu dupy", ale stworzyliście regulamin, którego sami nie przestrzegacie. Brawo!

  • Dorotka

    Dorotka

    9 mánuðum síðan

    Powiem tak, zamysł konkursu mieliście fajny, ale ludzi zrobiliście na szaro. Ewidentnie nie potraficie liczyć znaków, do tego trzeba było określić, że liczy się kreatywność, w sensie video, film itd.

  • Kamil Gmyz

    Kamil Gmyz

    9 mánuðum síðan

    Ja mam 10 lat

  • adibu ziom

    adibu ziom

    9 mánuðum síðan

    Karol jako pierwszy docenił moja muzykę , jak w krakowie kiedys mu puscilem 👆👆💯pozdro ekipa i friz

  • adibu ziom

    adibu ziom

    9 mánuðum síðan

    Karol jako pierwszy docenił moja muzykę , jak w krakowie kiedys mu puscilem 👆👆💯pozdro ekipa i friz

  • Młody

    Młody

    9 mánuðum síðan

    co to za muzyka od momentu gdzie pokazują domek?

  • Joanna Gostomczyk

    Joanna Gostomczyk

    9 mánuðum síðan

    Sam pomysł jest zajebisty, ale wyniki konkursu dramat... napisałam idealnie 100 znaków ( znak to również przecinki, spacje, kropki) słów było łącznie kilkanaście, a to co czytaliście to było chyba 1000 znaków XDDD. Niestety się zawiodłam... 😢

    • jorge hernandez

      jorge hernandez

      5 mánuðum síðan

      WATCH MORE VIDEO F.U.L.L H.D 💓 CLICK HERE : livegirls19. com !💖🖤❤️今後は気をライブ配信の再編ありがとうです!この日のライブ配信は、かならりやばかったですね!1万人を超える人が見ていたもん(笑)やっぱり人参最高!まさかのカメラ切り忘れでやら1かしたのもドキドキでした,. 💖🖤在整個人類歷史上,強者,富人和具有狡猾特質的人捕食部落,氏族,城鎮,城市和鄉村中的弱者,無`'守和貧窮成員。然而,人類的生存意願迫使那些被拒絕,被剝奪或摧毀的基本需求的人們找到了一種生活方式,並繼續將其DNA融入不斷發展的人類社會。. 說到食物,不要以為那些被拒絕的人只吃垃圾。相反,他們學會了在被忽視的肉類和蔬菜中尋找營養。他們學會了清潔,切塊,調味和慢燉慢燉的野菜和肉類,在食品市場上被忽略的部分家用蔬菜和肉類,並且學會了使用芳香的木煙(如山核桃,山核桃和豆科灌木 來調味g食物煮的時候1&!/ 1618745647

    • Sara Pawlik

      Sara Pawlik

      9 mánuðum síðan

      Dokładnie. Specjalnie regulamin został zmieniony, aby sprecyzować ile powinno być znaków, a mimo wszystko wygrały osoby z nieograniczona ilością znaków, ze śmiesznym przekazem, który nie dałoby się napisać w jednym zdaniu. Twitcha wyłączyłam od razu bo zawiodłam się również, bo myślałam że Ekipa to jednak słowna jest. Pozdro

  • MAŁGORZATA OLECHOWSKA

    MAŁGORZATA OLECHOWSKA

    9 mánuðum síðan

    Książka ekipa jest okej ale niech będzie tapety na ścianę ekipy

  • TylkoKadra Narodowa

    TylkoKadra Narodowa

    9 mánuðum síðan

    Podstawą rozpatrzenia reklamacji będą bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa i postanowienia niniejszego Regulaminu.
    Konkurs gruby to fakt, ale to co zrobiliście na twitchu z wyborem to totalna tragedia. 2 linijki tekstu to jest 100 znaków.. a tam poezje na 1000 albo i lepiej albo 5 min filmiki o których nawet nie wspomnę.

    • Vex

      Vex

      9 mánuðum síðan

      Filmik akurat rozumiem, jeśli opis i link zmieściły się w 100 znakach, tj. było to zaznaczone w regulaminie. Ale czytanie długich tekstów i mówienie, że 'bierzemy pod uwagę tylko ten początek 100 znaków' jest nie w porządku. Poza tym skoro od zakończenia konkursu do wyłonienia zwycięzców były 4 dni, to mogli zrobić przesiew i wyłonić spośród spełniających warunki komentarzy te najlepsze, a następnie wybrać na live te zwycięskie lub zrobić losowanie. Mają dużo pracowników, którzy taki przesiew mogli zrobić. Poza tym wystarczy filtrowanie lub napisanie skryptu i mamy wyłonione tylko komentarze ze słowem 'konkurs' i zawierające

  • Juk Chas

    Juk Chas

    9 mánuðum síðan

    Hej to jest naprawdę mocne jak wygram to zapraszam was imprezę. I POZDRO

  • MAŁGORZATA OLECHOWSKA

    MAŁGORZATA OLECHOWSKA

    9 mánuðum síðan

    Książka jest okej ale niech będą tapety na ścianę ekipy

  • Nie klikaj na Avatar

    Nie klikaj na Avatar

    9 mánuðum síðan

    Proszę nie patrzeć na mój avatar, pozdrawiam

  • Pola Własny

    Pola Własny

    9 mánuðum síðan

    Wasza książka jest zajebista

  • Jan Skubalski

    Jan Skubalski

    9 mánuðum síðan

    Normalna reakcja był by cios w ryj :)

  • Denis Kupc

    Denis Kupc

    9 mánuðum síðan

    Moze i ja cos wygram 🙂

  • Lewy_2k 19

    Lewy_2k 19

    9 mánuðum síðan

    Karol chciałbym ten do z tego iz ze nie mam nic ni komputera zebym pogral dziecinstwo mam najgorsze moje zycie toczy sie na ciaflych problemach dzieki domu mialbym poczucie ze jestem czlonkiem waszej przecudownej ekipy samo byc w twojej ekipie to raj i spelenienie do konca zycia wiem ze duzo osob ci takie komentarze pisze lecz chcialbym chociaz sie z toba spotkac kocham was wszyskich watpie ze to przeczytacie

  • Norbert Damian

    Norbert Damian

    9 mánuðum síðan

    Taki dom normalnie starczy do życia idealny

  • Maria Siekacz

    Maria Siekacz

    9 mánuðum síðan

    Hej mam 20 lat i bardzo chciałabym dostać ten dom

    • 𝓑𝓾𝓽𝓽𝓮𝓻𝓯𝓵𝓲𝓮𝓼

      𝓑𝓾𝓽𝓽𝓮𝓻𝓯𝓵𝓲𝓮𝓼

      9 mánuðum síðan

      Nie dostaniesz :)

  • MAM LODY EKIPY

    MAM LODY EKIPY

    9 mánuðum síðan

    karol jesteś moim ulubionym jutuberem pozdro za to co robisz ale nie mam pieniędzy żeby coś kupić pozdro szacu n za wszysko i gratuluje ludziom którzy tam pojadą to by było moje marzenie ale ok smutno mi